krakowairport.pl

FAQ

  1. 1. Najczęściej zadawane pytania

    • Jak zarezerwować usługę VIP?

      Rezerwacji usługi VIP można dokonać poprzez wypełnienie formularza i odesłanie go na adres mailowy business@krakowairport.pl lub przez formularz on-line.

      Uprzejmie prosimy o kompletne wypełnienie formularza. W innym wypadku rezerwacja nie zostanie przyjęta do realizacji.

    • Czy możliwa jest zmiana lub anulacja rezerwacji?

      Anulacja lub zmiana rezerwacji jest możliwa, podlega opłatom zgodnie z cennikiem.

    • Ile kosztuje usługa VIP?

      Aktualny cennik dostępny jest tutaj.

    • Jakie są dostępne formy płatności za usługę VIP?

      Płatności za usługi przyjmowane są w formie przedpłaty przelewem lub kartą /gotówką w polskiej walucie przed lub w trakcie usługi.

    • Gdzie znajduje się Terminal VIP?

      Aktualna mapa znajduje się tutaj.

    • Czy jest wyznaczone miejsce dla osób palących?

      Palenie tytoniu możliwe jest jedynie w specjalnie wyznaczonym miejscu przed Terminalem VIP.

    • Czy osoby witające podlegają dodatkowym opłatom?

      Dwie osoby witające lub żegnające nie podlegają opłacie. Kolejne osoby witające są dodatkowo płatne zgodnie z cennikiem.

    • Na ile czasu przed odlotem powinienem przyjechać do Terminala VIP?

      W przypadku podróżowania z bagażem podręcznym w ruchu krajowym zapraszamy do Terminala VIP na 30 minut przed planowanym odlotem. W przypadku podróży z bagażem rejestrowanym lub na rejsach międzynarodowych - 60 minut. W przypadku dużej ilości bagażu lub dalszych przesiadek np. na rejsach transatlantyckich - 90 minut.

    • Czy w ramach usługi VIP oferowany jest poczęstunek?

      W Terminalu VIP serwujemy przekąski oraz napoje ciepłe/zimne.

    • Czy mogę podjechać pod samolot własnym samochodem?

      Podjazd własnym pojazdem pod samolot jest możliwy jedynie w przypadku samolotów prywatnych za dodatkową opłatą.

      Dojazd do terminalu przedstawiony został na mapie w zakładce Lokalizacja.

    • Dla kogo jest usługa VIP?

      Usługę VIP świadczymy zarówno podczas przylotu, jak i odlotu, na wybranym przez Państwa rejsie. Naszymi klientami są pasażerowie ceniący komfort, wygodę i czas.