krakowairport.pl

Nowe udogodnienie dla pasażerów Kraków Airport

Data Publikacji

25.01

2018

Od teraz pasażerowie Kraków Airport mogą skorzystać z samoobsługowego stanowiska wydruku A4, który znajduje się przy punkcie informacji w terminalu lotniska.

Kolejne udogodnienie dla pasażerów krakowskiego lotniska. W odpowiedzi na zgłaszane przez pasażerów sugestie, w punkcie informacji lotniskowej (w hali odlotów) został uruchomiony samoobsługowy punkt wydruku A4.

 

Drukowanie możliwe jest poprzez wysłanie załącznika (rekomendowany format to PDF) na adres krk.airport.dep@print.zeccer.pl oraz potwierdzenie i opłacenie zlecenia (blik, karta, payU). Wydruk można również zlecić za pomocą bezpłatnej aplikacji pobieranej na urządzenie mobilne (Android i iOS) lub ze strony zeccer.pl.


Koszt wydruku jednej strony A4 wynosi 1,00 zł brutto, czarno-biała drukarka obsługuje tylko format A4, jedno lub dwustronny. Druk 1 strony A4 wraz z opłaceniem transakcji i odbiorem wydruku zajmuje mniej niż 2 minuty. Obsługa samoobsługowego punktu możliwa jest w języku polskim oraz angielskim.


Do tej pory dzięki współpracy trzech prywatnych firm usługa szybkiego drukowania była dostępna w wielu miastach, w punktach takich jak: sklepy, galerie handlowe, uczelnie, akademiki czy centra handlowe. Kraków Airport jest pierwszym polskim lotniskiem, na którym uruchomiono możliwość samoobsługowego wydruku A4. Partnerem inicjatywy jest Firma ARCUS, która dostarczyła urządzenie oraz oprogramowanie ZECCER.


Nowa usługa wpisuje się w obszar zagadnień konsumenckich Strategii Społecznej Odpowiedzialności Kraków Airport, których celem jest podejmowanie zróżnicowanych inicjatyw udoskonalających funkcjonowanie lotniska.