Dlaczego NOWA droga startowa?
-
Co leżało u podstaw decyzji o budowie nowej drogi startowej?
-
Dlaczego lotnisko skierowało do analiz środowiskowych dwa warianty nowej drogi startowej – północny i centralny?
-
Do kiedy Kraków Airport może korzystać z obecnie użytkowanej drogi startowej?
-
Dlaczego Kraków Airport nie bierze pod uwagę przebudowy istniejącej drogi startowej, wstrzymania działalności lotniska i przeniesienia ruchu lotniczego do innych portów lotniczych ?
-
Czy Kraków Airport potrzebuje dłuższej drogi startowej, aby możliwe było przyjmowanie większych i cięższych samolotów?
-
Dlaczego najpierw wybudowano terminal pasażerski a dopiero po realizacji tej inwestycji Kraków Airport zabiera się za nową drogę startową - najważniejszą inwestycję dla lotniska?
-
Jaki jest sens rozbudowy Kraków Airport w sytuacji, gdy w Polsce centralnej ma powstać Centralny Port Komunikacyjny?
-
Czy przy wyborze wariantów nowej drogi startowej brano pod uwagę istniejące przeszkody lotnicze?
-
W jakim trybie lotnisko dokonało wyboru wykonawcy analiz w oparciu o które podjęto decyzję o budowie nowej drogi startowej?
-
Dlaczego nie jest możliwe wykonanie przebudowy drogi startowej przy założeniu utrzymania ciągłości działania lotniska?
-
Czy nie można wykonać nowej drogi startowej poprzez nadbudowę, nakładkę na istniejącej, bez wyburzania i usuwania starych nawierzchni?