krakowairport.pl

27.0 °CThunderstormsLocal time: 17:21More
string(7034) " 127/A/NBP/2020 2020-07-02 bat (Tajlandia) 1 THB 0,1273 dolar amerykaski 1 USD 3,9528 dolar australijski 1 AUD 2,7401 dolar Hongkongu 1 HKD 0,5100 dolar kanadyjski 1 CAD 2,9100 dolar nowozelandzki 1 NZD 2,5763 dolar singapurski 1 SGD 2,8399 euro 1 EUR 4,4659 forint (Wgry) 100 HUF 1,2700 frank szwajcarski 1 CHF 4,1920 funt szterling 1 GBP 4,9500 hrywna (Ukraina) 1 UAH 0,1455 jen (Japonia) 100 JPY 3,6817 korona czeska 1 CZK 0,1678 korona duska 1 DKK 0,5994 korona islandzka 100 ISK 2,8664 korona norweska 1 NOK 0,4187 korona szwedzka 1 SEK 0,4276 kuna (Chorwacja) 1 HRK 0,5905 lej rumuski 1 RON 0,9242 lew (Bugaria) 1 BGN 2,2834 lira turecka 1 TRY 0,5764 nowy izraelski szekel 1 ILS 1,1470 peso chilijskie 100 CLP 0,4888 peso filipiskie 1 PHP 0,0796 peso meksykaskie 1 MXN 0,1751 rand (Republika Poudniowej Afryki) 1 ZAR 0,2339 real (Brazylia) 1 BRL 0,7433 ringgit (Malezja) 1 MYR 0,9223 rubel rosyjski 1 RUB 0,0562 rupia indonezyjska 10000 IDR 2,7491 rupia indyjska 100 INR 5,2954 won poudniowokoreaski 100 KRW 0,3298 yuan renminbi (Chiny) 1 CNY 0,5595 SDR (MFW) 1 XDR 5,4910 "
4,95 PLN 4,47 PLN 3,95 PLN

Czy nie można wykonać nowej drogi startowej poprzez nadbudowę, nakładkę na istniejącej, bez wyburzania i usuwania starych nawierzchni?

Wykonanie nadbudowy na istniejące drodze startowej jest niemożliwe. Decydują o tym uwarunkowania techniczne i aktualnie obowiązujące przepisy dotyczące wymagań względem nowobudowanej i istniejącej infrastruktury, do której musielibyśmy się dowiązywać. Dodatkowo należy pamiętać, że stan dolnych warstw podbudowy istniejącej drogi startowej nie pozwala na uzyskanie wymaganych w przyszłości parametrów nośności.