krakowairport.pl

-3.0 °CMistLocal time: 01:22More
string(7034) " 233/A/NBP/2020 2020-11-30 bat (Tajlandia) 1 THB 0,1235 dolar amerykaski 1 USD 3,7364 dolar australijski 1 AUD 2,7595 dolar Hongkongu 1 HKD 0,4821 dolar kanadyjski 1 CAD 2,8800 dolar nowozelandzki 1 NZD 2,6301 dolar singapurski 1 SGD 2,7946 euro 1 EUR 4,4779 forint (Wgry) 100 HUF 1,2432 frank szwajcarski 1 CHF 4,1364 funt szterling 1 GBP 4,9793 hrywna (Ukraina) 1 UAH 0,1311 jen (Japonia) 100 JPY 3,5914 korona czeska 1 CZK 0,1710 korona duska 1 DKK 0,6017 korona islandzka 100 ISK 2,8128 korona norweska 1 NOK 0,4238 korona szwedzka 1 SEK 0,4411 kuna (Chorwacja) 1 HRK 0,5928 lej rumuski 1 RON 0,9189 lew (Bugaria) 1 BGN 2,2895 lira turecka 1 TRY 0,4807 nowy izraelski szekel 1 ILS 1,1293 peso chilijskie 100 CLP 0,4861 peso filipiskie 1 PHP 0,0776 peso meksykaskie 1 MXN 0,1862 rand (Republika Poudniowej Afryki) 1 ZAR 0,2448 real (Brazylia) 1 BRL 0,6992 ringgit (Malezja) 1 MYR 0,9171 rubel rosyjski 1 RUB 0,0491 rupia indonezyjska 10000 IDR 2,6462 rupia indyjska 100 INR 5,0563 won poudniowokoreaski 100 KRW 0,3377 yuan renminbi (Chiny) 1 CNY 0,5683 SDR (MFW) 1 XDR 5,3677 "
4,98 PLN 4,48 PLN 3,74 PLN

Czy Kraków Airport zamierza wykupywać nieruchomości z myślą o budowie nowej drogi startowej?

Planowane przedsięwzięcie spowoduje konieczność zajęcia nowych terenów wokół istniejącego lotniska, a skala potencjalnego pozyskiwania nieruchomości uzależniona jest od wyboru wariantu przeznaczonego do realizacji. W przypadku wyboru wariantu północnego, proponowanego przez Kraków Airport, nowa droga startowa będzie zlokalizowana na terenie należącym obecnie do lotniska, co znacząco ogranicza skalę potencjalnego pozyskiwania nieruchomości. Zestawienie działek ewidencyjnych, na których przewiduje się realizację nowej inwestycji w wariancie północnym, proponowanym przez Kraków Airport, znajduje się w złożonym do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, raporcie oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko. Raport o oddziaływaniu na środowisko budowy nowej drogi startowej na lotnisku Kraków-Balice do pobrania/wglądu tutaj. Jeżeli inwestycja byłaby realizowana w oparciu o wariant centralny skala potencjalnego pozyskiwania nieruchomości byłaby większa, gdyż położenie drogi startowej wykraczałoby poza teren będący dziś w dyspozycji lotniska. W obydwu przypadkach port lotniczy będzie dążyć do pozyskania potrzebnych gruntów w porozumieniu z ich dysponentami.