FAQ
-
1. Najczęściej zadawane pytania
-
Jak zarezerwować usługę VIP?
Rezerwacji usługi VIP można dokonać poprzez wypełnienie formularza i odesłanie go na adres mailowy business@krakowairport.pl lub przez formularz on-line.
Uprzejmie prosimy o kompletne wypełnienie formularza. W innym wypadku rezerwacja nie zostanie przyjęta do realizacji.
-
Czy możliwa jest zmiana lub anulacja rezerwacji?
Anulacja lub zmiana rezerwacji jest możliwa, podlega opłatom zgodnie z cennikiem.
-
Ile kosztuje usługa VIP?
Aktualny cennik dostępny jest tutaj.
-
Jakie są dostępne formy płatności za usługę VIP?
Płatności za usługi przyjmowane są w formie przedpłaty przelewem lub kartą /gotówką w polskiej walucie przed lub w trakcie usługi.
-
Gdzie znajduje się Terminal VIP?
Aktualna mapa znajduje się tutaj.
-
Czy jest wyznaczone miejsce dla osób palących?
Palenie tytoniu po przejściu kontroli bezpieczeństwa możliwe jest jedynie w specjalnie przeznaczonych do tego kabinach:
- w strefie Schengen przy poczekalni odlotowej nr 1 (Gate 1);
-
Czy osoby witające podlegają dodatkowym opłatom?
Dwie osoby witające lub żegnające nie podlegają opłacie. Kolejne osoby witające są dodatkowo płatne zgodnie z cennikiem.
-
Na ile czasu przed odlotem powinienem przyjechać do Terminala VIP?
W przypadku podróżowania z bagażem podręcznym w ruchu krajowym zapraszamy do Terminala VIP na 30 minut przed planowanym odlotem. W przypadku podróży z bagażem rejestrowanym lub na rejsach międzynarodowych - 60 minut. W przypadku dużej ilości bagażu lub dalszych przesiadek np. na rejsach transatlantyckich - 90 minut.
-
Czy w ramach usługi VIP oferowany jest poczęstunek?
W Terminalu VIP serwujemy przekąski oraz napoje ciepłe/zimne.
-
Czy mogę podjechać pod samolot własnym samochodem?
Podjazd własnym pojazdem pod samolot jest możliwy jedynie w przypadku samolotów prywatnych za dodatkową opłatą.
Dojazd do terminalu przedstawiony został na mapie w zakładce Lokalizacja.
-
Dla kogo jest usługa VIP?
Usługę VIP świadczymy zarówno podczas przylotu, jak i odlotu, na wybranym przez Państwa rejsie. Naszymi klientami są pasażerowie ceniący komfort, wygodę i czas.
-