krakowairport.pl

17.0 °CbezchmurnieCzas lokalny: 23:05Więcej
string(7034) " 128/A/NBP/2020 2020-07-03 bat (Tajlandia) 1 THB 0,1278 dolar amerykaski 1 USD 3,9764 dolar australijski 1 AUD 2,7581 dolar Hongkongu 1 HKD 0,5131 dolar kanadyjski 1 CAD 2,9316 dolar nowozelandzki 1 NZD 2,5956 dolar singapurski 1 SGD 2,8520 euro 1 EUR 4,4671 forint (Wgry) 100 HUF 1,2720 frank szwajcarski 1 CHF 4,2018 funt szterling 1 GBP 4,9560 hrywna (Ukraina) 1 UAH 0,1465 jen (Japonia) 100 JPY 3,7004 korona czeska 1 CZK 0,1678 korona duska 1 DKK 0,5995 korona islandzka 100 ISK 2,8580 korona norweska 1 NOK 0,4183 korona szwedzka 1 SEK 0,4269 kuna (Chorwacja) 1 HRK 0,5910 lej rumuski 1 RON 0,9233 lew (Bugaria) 1 BGN 2,2840 lira turecka 1 TRY 0,5800 nowy izraelski szekel 1 ILS 1,1582 peso chilijskie 100 CLP 0,4964 peso filipiskie 1 PHP 0,0803 peso meksykaskie 1 MXN 0,1771 rand (Republika Poudniowej Afryki) 1 ZAR 0,2348 real (Brazylia) 1 BRL 0,7419 ringgit (Malezja) 1 MYR 0,9276 rubel rosyjski 1 RUB 0,0564 rupia indonezyjska 10000 IDR 2,7405 rupia indyjska 100 INR 5,3221 won poudniowokoreaski 100 KRW 0,3316 yuan renminbi (Chiny) 1 CNY 0,5626 SDR (MFW) 1 XDR 5,4654 "
4,96 PLN 4,47 PLN 3,98 PLN

Czy Kraków Airport zamierza wykupywać nieruchomości z myślą o budowie nowej drogi startowej?

Planowane przedsięwzięcie spowoduje konieczność zajęcia nowych terenów wokół istniejącego lotniska, a skala potencjalnego pozyskiwania nieruchomości uzależniona jest od wyboru wariantu przeznaczonego do realizacji. W przypadku wyboru wariantu północnego, proponowanego przez Kraków Airport, nowa droga startowa będzie zlokalizowana na terenie należącym obecnie do lotniska, co znacząco ogranicza skalę potencjalnego pozyskiwania nieruchomości. Zestawienie działek ewidencyjnych, na których przewiduje się realizację nowej inwestycji w wariancie północnym, proponowanym przez Kraków Airport, znajduje się w złożonym do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, raporcie oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko. Raport o oddziaływaniu na środowisko budowy nowej drogi startowej na lotnisku Kraków-Balice do pobrania/wglądu tutaj. Jeżeli inwestycja byłaby realizowana w oparciu o wariant centralny skala potencjalnego pozyskiwania nieruchomości byłaby większa, gdyż położenie drogi startowej wykraczałoby poza teren będący dziś w dyspozycji lotniska. W obydwu przypadkach port lotniczy będzie dążyć do pozyskania potrzebnych gruntów w porozumieniu z ich dysponentami.