krakowairport.pl

string(7034) " 154/A/NBP/2020 2020-08-10 bat (Tajlandia) 1 THB 0,1201 dolar amerykaski 1 USD 3,7393 dolar australijski 1 AUD 2,6776 dolar Hongkongu 1 HKD 0,4825 dolar kanadyjski 1 CAD 2,7950 dolar nowozelandzki 1 NZD 2,4673 dolar singapurski 1 SGD 2,7231 euro 1 EUR 4,4023 forint (Wgry) 100 HUF 1,2746 frank szwajcarski 1 CHF 4,0843 funt szterling 1 GBP 4,8904 hrywna (Ukraina) 1 UAH 0,1355 jen (Japonia) 100 JPY 3,5295 korona czeska 1 CZK 0,1676 korona duska 1 DKK 0,5911 korona islandzka 100 ISK 2,7412 korona norweska 1 NOK 0,4141 korona szwedzka 1 SEK 0,4276 kuna (Chorwacja) 1 HRK 0,5899 lej rumuski 1 RON 0,9102 lew (Bugaria) 1 BGN 2,2508 lira turecka 1 TRY 0,5103 nowy izraelski szekel 1 ILS 1,0982 peso chilijskie 100 CLP 0,4741 peso filipiskie 1 PHP 0,0762 peso meksykaskie 1 MXN 0,1668 rand (Republika Poudniowej Afryki) 1 ZAR 0,2114 real (Brazylia) 1 BRL 0,6875 ringgit (Malezja) 1 MYR 0,8910 rubel rosyjski 1 RUB 0,0508 rupia indonezyjska 10000 IDR 2,5542 rupia indyjska 100 INR 4,9924 won poudniowokoreaski 100 KRW 0,3150 yuan renminbi (Chiny) 1 CNY 0,5364 SDR (MFW) 1 XDR 5,2563 "
4,89 PLN 4,40 PLN 3,74 PLN

Zaburzone loty

 W przypadku zaburzenia Waszego lotu (odwołania, przekierowania, opóźnienia) opiekę nad pasażerem sprawuje przewoźnik, dlatego:


• informację o zaburzeniu powinien przekazać Wam przewoźnik np. za pośrednictwem sms, wiadomości mailowej lub powiadomienia w jego aplikacji mobilnej. Kontaktując się bezpośrednio z linią lotniczą uzyskacie aktualne wiadomości co do statusu Waszego lotu lub alternatywnej podróży;,


• w przypadku braku możliwości lądowania samolotu przylatującego do Krakowa, decyzję o przekierowaniu na inne lotnisko i wybór tego lotniska, podejmuje przewoźnik. Po jego stronie jest również decyzja czy pasażerowie będą oczekiwać na pokładzie samolotu, który następnie przyleci do Krakowa, czy też o transferze autobusowym pasażerów z portu przekierowania na lotnisko w Krakowie.


• jeżeli Wasz lot zostanie odwołany przed Waszym przyjazdem na lotnisko, należy skontaktować się z przewoźnikiem lub agentem u którego zakupiliście przelot w celu zmiany rezerwacji i ustalenia alternatywnej podróży lub zwrotu kosztów w przypadku rezygnacji z lotu. Przyjazd na lotnisko w tym przypadku nie jest konieczny.


• jeżeli Wasz lot zostanie odwołany w czasie Waszego pobytu na lotnisku, należy zmienić rezerwacje poprzez kontakt z przewoźnikiem (aplikacja, strona internetowa linii lotniczej, infolinia przewoźnika) lub na lotnisku zgodnie z instrukcjami personelu obsługującego Wasz rejs. W przypadku wystąpienia długotrwałych zaburzeń, kolejki do punktów obsługi pasażerów mogą powodować wydłużony czas oczekiwania, dlatego pamiętajcie o możliwości samodzielnej zmiany samodzielną zmianę rezerwacji poprzez elektroniczne kanały kontaktu z przewoźnikiem, wskazane powyżej;


• w przypadku: odwołania lub znacznego opóźnienia Waszego rejsu lub przeniesienia operacji na inne lotnisko, przewoźnik powinien objąć swoją opieką pasażerów - adekwatnie do czasu oczekiwania. W sprawie voucherów na posiłek, zakwaterowania na czas oczekiwania na lot lub transferu do miejsca zakwaterowania lub lotnisko z którego będzie operował Wasz rejs, należy kontaktować się z personelem obsługującym Wasz rejs. Szczegóły dotyczące przysługujących Wam praw znajdziecie pod adresem:
https://pasazerlotniczy.ulc.gov.pl/prawa-pasazera

 

Personel lotniska dokłada wszelkich starań by minimalizować skutki zaburzeń w ruchu lotniczym oraz wspiera działania przewoźników w zakresie informowania pasażerów poprzez:

 

Stronę www oraz aplikację mobilną gdzie możecie sprawdzić statusy lotów, które aktualizowane są na bieżąco w oparciu o dane przesłane od przewoźników;


Call Centre: dostępne 24h / 7 T: +48 12 295 58 00, 801 055 000 (tylko z telefonów stacjonarnych);


Punkty informacji lotniskowej oraz personel Need Help;

 

• Kontakt do przewoźników operujących na naszym lotnisku znajduje się Tutaj