krakowairport.pl

3.0 °CbezchmurnieCzas lokalny: 20:14Więcej
string(7034) " 237/A/NBP/2020 2020-12-04 bat (Tajlandia) 1 THB 0,1219 dolar amerykaski 1 USD 3,6765 dolar australijski 1 AUD 2,7305 dolar Hongkongu 1 HKD 0,4743 dolar kanadyjski 1 CAD 2,8596 dolar nowozelandzki 1 NZD 2,5928 dolar singapurski 1 SGD 2,7600 euro 1 EUR 4,4732 forint (Wgry) 100 HUF 1,2474 frank szwajcarski 1 CHF 4,1241 funt szterling 1 GBP 4,9565 hrywna (Ukraina) 1 UAH 0,1300 jen (Japonia) 100 JPY 3,5367 korona czeska 1 CZK 0,1689 korona duska 1 DKK 0,6009 korona islandzka 100 ISK 2,9294 korona norweska 1 NOK 0,4198 korona szwedzka 1 SEK 0,4356 kuna (Chorwacja) 1 HRK 0,5928 lej rumuski 1 RON 0,9179 lew (Bugaria) 1 BGN 2,2871 lira turecka 1 TRY 0,4734 nowy izraelski szekel 1 ILS 1,1257 peso chilijskie 100 CLP 0,4898 peso filipiskie 1 PHP 0,0765 peso meksykaskie 1 MXN 0,1851 rand (Republika Poudniowej Afryki) 1 ZAR 0,2420 real (Brazylia) 1 BRL 0,7136 ringgit (Malezja) 1 MYR 0,9055 rubel rosyjski 1 RUB 0,0495 rupia indonezyjska 10000 IDR 2,6065 rupia indyjska 100 INR 4,9835 won poudniowokoreaski 100 KRW 0,3392 yuan renminbi (Chiny) 1 CNY 0,5630 SDR (MFW) 1 XDR 5,2891 "
4,96 PLN 4,47 PLN 3,68 PLN

Nowe logo Kraków Airport i 101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA

Data Publikacji

18.05

2017

Jest kwintesencją zmian, które zaszły na lotnisku w ostatniej dekadzie, symbolem otwarcia na kolejne wyzwania i ewolucji w strategii zarządzania biznesem. Kraków Airport przedstawił nowe logo. W swojej symbolice odsyła do różnorodnych doświadczeń pasażerów i interesariuszy portu.

Wiele firm decyduje się na zmianę logo. W przypadku Kraków Airport zmiana ta związana jest z zarządzaniem lotniskiem i kooperacją z klientami. U jej podstaw leży ewolucja rynku lotniczego, która dokonała się w ostatnich latach. Zmienił się poziom świadomości klientów, zrewolucjonizowała się dostępność połączeń oraz narzędzi planowania podróży. Nowe logo realizuje filozofię nowoczesnej marki, doskonale oddając biznesową drogę, podejście i dojrzałość krakowskiego lotniska.


Kraków Airport nie byłby liderem wśród regionalnych polskich lotnisk, gdyby nie konsekwentnie realizowana strategia rozbudowy siatki połączeń lotniczych oparta m.in. na analizie danych i programie rozwoju połączeń. Wynik nie byłby tak spektakularny - 101 połączeń w ciągu jednego roku - gdyby nie ekonomiczny i turystyczny potencjał Krakowa i Małopolski.


Lotnisko to nie tylko infrastruktura z nowym terminalem, w którym funkcjonuje jeden z najnowocześniejszych w Europie systemów transportu i kontroli bagażu rejestrowanego. Wzrost poziomu obsługi pasażerów potwierdza otrzymanie przez Kraków Airport nagrody ASQ Awards 2016 przyznawanej przez Airport Council International (Międzynarodową Radę Portów Lotniczych) za zajęcie pierwszego miejsca w kategorii Europa - Best Improvement by Region.
 

W konkursie na nowe logo Kraków Airport zgłoszonych zostało 90 prac. W skład jury oceniającego nadesłane projekty wchodzili eksperci z branży PR i komunikacji, reklamy, ze środowiska naukowego w tym Akademii Sztuk Pięknych, agencja projektowa, która odpowiadała za nowy terminal oraz zarząd Kraków Airport.

 

Nowy logotyp będzie towarzyszył marce krakowskiego lotniska przez następne lata, uwzględnia doświadczenie Kraków Airport, biznesową strategię i zorientowanie na klienta. Istotą marki Kraków Airport jest: bezpieczeństwo, jakość usług, siatka połączeń, inwestycje, zrównoważony rozwój.

 

KONKURS „Nowy logotyp Kraków Airport” 

Konkurs obejmował zaprojektowanie nowego logotypu Kraków Airport identyfikującego funkcję miejsca i jego charakter, będącego oryginalnym pomysłem z jednoczesnym zachowaniem realnych możliwości implementacji zarówno w materiałach promocyjno-reklamowych, jak i w przestrzeniach,  a także znaku Kraków Airport o charakterze powitalnym, swoistego rodzaju wizytówki lotniska/miasta/regionu - utworzonego na bazie nowego logotypu Kraków Airport.


Ogłoszenie konkursu: 6 grudnia 2016 r.

Termin składania prac konkursowych: 23 stycznia 2017 r.

Rozstrzygnięcie konkursu: 8 maja 2017 r.

 

W ramach Konkursu wpłynęły 92 prace, kryteria formalne zawarte w Regulaminie spełniło 90 projektów. Zwycięzcą konkursu „Nowy logotyp Kraków Airport”  w ramach obligatoryjnego zadania nr 1 tj. "Zaprojektowanie nowego logotypu Kraków Airport wraz z księgą znaku" zostało studio graficzne 2 code reprezentowane przez Krzysztofa Drumińskiego oraz Jakuba Walkowicza. Jury zdecydowało o nierozstrzygnięciu konkursu w ramach zadania nr 2.