krakowairport.pl

26.0 °CprzejaśnieniaCzas lokalny: 10:35Więcej
string(7034) " 148/A/NBP/2020 2020-07-31 bat (Tajlandia) 1 THB 0,1191 dolar amerykaski 1 USD 3,7166 dolar australijski 1 AUD 2,6727 dolar Hongkongu 1 HKD 0,4796 dolar kanadyjski 1 CAD 2,7695 dolar nowozelandzki 1 NZD 2,4829 dolar singapurski 1 SGD 2,7105 euro 1 EUR 4,4072 forint (Wgry) 100 HUF 1,2784 frank szwajcarski 1 CHF 4,0946 funt szterling 1 GBP 4,8790 hrywna (Ukraina) 1 UAH 0,1342 jen (Japonia) 100 JPY 3,5502 korona czeska 1 CZK 0,1685 korona duska 1 DKK 0,5920 korona islandzka 100 ISK 2,7614 korona norweska 1 NOK 0,4102 korona szwedzka 1 SEK 0,4283 kuna (Chorwacja) 1 HRK 0,5886 lej rumuski 1 RON 0,9120 lew (Bugaria) 1 BGN 2,2533 lira turecka 1 TRY 0,5327 nowy izraelski szekel 1 ILS 1,0908 peso chilijskie 100 CLP 0,4881 peso filipiskie 1 PHP 0,0758 peso meksykaskie 1 MXN 0,1679 rand (Republika Poudniowej Afryki) 1 ZAR 0,2194 real (Brazylia) 1 BRL 0,7209 ringgit (Malezja) 1 MYR 0,8767 rubel rosyjski 1 RUB 0,0503 rupia indonezyjska 10000 IDR 2,5456 rupia indyjska 100 INR 4,9664 won poudniowokoreaski 100 KRW 0,3124 yuan renminbi (Chiny) 1 CNY 0,5328 SDR (MFW) 1 XDR 5,2808 "
4,88 PLN 4,41 PLN 3,72 PLN

Nowe logo Kraków Airport i 101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA

Data Publikacji

18.05

2017

Jest kwintesencją zmian, które zaszły na lotnisku w ostatniej dekadzie, symbolem otwarcia na kolejne wyzwania i ewolucji w strategii zarządzania biznesem. Kraków Airport przedstawił nowe logo. W swojej symbolice odsyła do różnorodnych doświadczeń pasażerów i interesariuszy portu.

Wiele firm decyduje się na zmianę logo. W przypadku Kraków Airport zmiana ta związana jest z zarządzaniem lotniskiem i kooperacją z klientami. U jej podstaw leży ewolucja rynku lotniczego, która dokonała się w ostatnich latach. Zmienił się poziom świadomości klientów, zrewolucjonizowała się dostępność połączeń oraz narzędzi planowania podróży. Nowe logo realizuje filozofię nowoczesnej marki, doskonale oddając biznesową drogę, podejście i dojrzałość krakowskiego lotniska.


Kraków Airport nie byłby liderem wśród regionalnych polskich lotnisk, gdyby nie konsekwentnie realizowana strategia rozbudowy siatki połączeń lotniczych oparta m.in. na analizie danych i programie rozwoju połączeń. Wynik nie byłby tak spektakularny - 101 połączeń w ciągu jednego roku - gdyby nie ekonomiczny i turystyczny potencjał Krakowa i Małopolski.


Lotnisko to nie tylko infrastruktura z nowym terminalem, w którym funkcjonuje jeden z najnowocześniejszych w Europie systemów transportu i kontroli bagażu rejestrowanego. Wzrost poziomu obsługi pasażerów potwierdza otrzymanie przez Kraków Airport nagrody ASQ Awards 2016 przyznawanej przez Airport Council International (Międzynarodową Radę Portów Lotniczych) za zajęcie pierwszego miejsca w kategorii Europa - Best Improvement by Region.
 

W konkursie na nowe logo Kraków Airport zgłoszonych zostało 90 prac. W skład jury oceniającego nadesłane projekty wchodzili eksperci z branży PR i komunikacji, reklamy, ze środowiska naukowego w tym Akademii Sztuk Pięknych, agencja projektowa, która odpowiadała za nowy terminal oraz zarząd Kraków Airport.

 

Nowy logotyp będzie towarzyszył marce krakowskiego lotniska przez następne lata, uwzględnia doświadczenie Kraków Airport, biznesową strategię i zorientowanie na klienta. Istotą marki Kraków Airport jest: bezpieczeństwo, jakość usług, siatka połączeń, inwestycje, zrównoważony rozwój.

 

KONKURS „Nowy logotyp Kraków Airport” 

Konkurs obejmował zaprojektowanie nowego logotypu Kraków Airport identyfikującego funkcję miejsca i jego charakter, będącego oryginalnym pomysłem z jednoczesnym zachowaniem realnych możliwości implementacji zarówno w materiałach promocyjno-reklamowych, jak i w przestrzeniach,  a także znaku Kraków Airport o charakterze powitalnym, swoistego rodzaju wizytówki lotniska/miasta/regionu - utworzonego na bazie nowego logotypu Kraków Airport.


Ogłoszenie konkursu: 6 grudnia 2016 r.

Termin składania prac konkursowych: 23 stycznia 2017 r.

Rozstrzygnięcie konkursu: 8 maja 2017 r.

 

W ramach Konkursu wpłynęły 92 prace, kryteria formalne zawarte w Regulaminie spełniło 90 projektów. Zwycięzcą konkursu „Nowy logotyp Kraków Airport”  w ramach obligatoryjnego zadania nr 1 tj. "Zaprojektowanie nowego logotypu Kraków Airport wraz z księgą znaku" zostało studio graficzne 2 code reprezentowane przez Krzysztofa Drumińskiego oraz Jakuba Walkowicza. Jury zdecydowało o nierozstrzygnięciu konkursu w ramach zadania nr 2.