Znajdź odpowiedzi
na swoje pytania
  • Gdzie znajdują się czytniki Kraków Airport Loyality?

    Czytniki zlokalizowane są w hali odlotów przy gate nr 4, 8, 11, oraz vis-a-vis kontroli paszportowej (strefa Schengen), a także przy gate nr 16 (strefa Non-Schengen)

  • Dlaczego nie została naliczona zniżka na Parking P1, skoro samochód był zostawiony na 17 dni i dopełniłem wszystkich formalności?

    Promocja dotyczy postoju od 6. do 15 doby parkowania. W przypadku krótszego lub dłuższego postoju niż wskazany przedział, promocja nie obowiązuje, a opłata naliczana jest zgodnie z obowiązującym cennikiem. W przypadku karty KAL Prestige promocja liczy się od 1 godziny parkowania.

  • Jak mogę uzyskać zniżkę na Parking?

    W pierwszej kolejności należy dokonać aktywacji rabatów poprzez zarejestrowanie wylotu na Koncie Uczestnika lub w punkcie informacji lotniskowej Kraków Airport (rabaty na poziomie Kraków Airport Loyalty Prestige są nielimitowane i ważne bezterminowo). Następnie w celu skorzystania z promocji postojów długoterminowych na parkingu wielopoziomowym należy: a. posiadać elektroniczny identyfikator Programu (karta Kraków Airport Loyalty), b. przy wjeździe na parking pobrać bilet parkingowy oraz zaparkować pojazd na najbliższym wolnym miejscu (z P1 z wyłączeniem miejsc na poziomie 2,5 przeznaczonych dla rezerwacji online oraz na poziomie 4,5, 5,0 i 5,5 dedykowanych dla wypożyczalni samochodów), c. przed wylotem udać się do Biura Obsługi Klienta (BOK) parkingu wielopoziomowego w celu aktywacji promocji, poprzez okazanie numeru karty Kraków Airport Loyalty oraz wjazdowego biletu parkingowego, d. zachować bilet parkingowy do powrotu.

  • Jakie warunki muszę spełnić, aby uzyskać dostęp do Fast Track?

    Fast Track - dedykowane pasażerom odlatującym, priorytetowe przejście do Punktu Kontroli Bezpieczeństwa przeznaczone dla: pasażerów klasy First i Business, posiadaczy kart: Star Alliance HON Circle & Gold / One World Emerald & Sapphire / Sky Team Elite Plus, uczestników Kraków Airport Loyalty Prestige pasażerowie linii Finnair, posiadający kart Finnair Plus Platinum Lumo, Platinum, Gold, Silver pasażerowie linii Ryanair, którzy wykupili lot w taryfie Flexi Plus. pasażerowie linii EasyJet, którzy posiadają kartę easyJet plus dodaną do karty pokładowej pasażerowie linii Luxair, którzy posiadają usługę "Fast Lane Access" pasażerowie linii FlyDubai, posiadający karty Skywards Gold/ Platinum

  • Kiedy naliczą mi się punkty za wylot, jeżeli karta została wczoraj zeskanowana?

    Naliczenie punktów może potrwać do 14 dni od daty prawidłowego zeskanowania Karty oraz karty pokładowej w czytniku.

Nie możesz znaleźć
odpowiedzi
na swoje pytania?

Skontaktuj się z nami