Znajdź odpowiedzi
na swoje pytania
  • Czy jest dostępne Wi-Fi dla pasażerów?

    Tak, Kraków Airport udostępnia bezpłatne Wi-Fi dla pasażerów. Nazwa sieci to KRK Free Wi-Fi, bezpłatne korzystanie do 15 min.

  • Czy jest kantor całodobowy?

    Tak, więcej informacji na temat kantoru całodobowego można znaleźć tutaj.

  • Czy jest salon VIP i Business Lounge na lotnisku?

    Tak, Terminal VIP mieści się w zachodniej części terminalu pasażerskiego, a business lounge w hali odlotów na I piętrze.

  • Czy na lotnisku jest poczta?

    Tak, więcej informacji o poczcie na terenie Kraków Airport tutaj.

  • Czy na lotnisku jest taras widokowy?

    Tak, taras widokowy zlokalizowany jest na drugim piętrze i jest czynny przez cała dobę. Koszt wstępu na taras widokowy dla jednej osoby to 2 zł. Dodatkowo, bezpłatnie z tarasu widokowego mogą korzystać posiadacze Karty Dużej Rodziny.

  • Czy na lotnisku są kontakty do ładowania baterii w urządzeniach elektronicznych?

    Tak, kontakty znajdują się zarówno w halach odlotów (przy ławkach) oraz w części ogólnodostępnej, w specjalnie przygotowanych stanowiskach z krzesełkami.

  • Czy na terenie lotniska jest bank?

    Tak, bank Pekao SA znajduje się w terminalu pasażerskim (strefa check-in). Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-16:30.

  • Czy na terenie lotniska lub w pobliżu jest hotel?

    Tak, na terenie lotniska znajduje się hotel Hilton Garden Inn****, który sąsiaduje z terminalem pasażerskim. Z hotelem można się skontaktować pod nr tel. +48 12 340 00 00 przez całą dobę. Inne, najbliższe hotele znajdują się w odległości ok. 4 km od Kraków Airport. Szczegółowe informacje o najbliższych hotelach, restauracjach, czy atrakcjach turystycznych uzyskać można od informacji turystycznej „Info Kraków” znajdującej się w terminalu pasażerskim na poziomie 0, nieopodal hali przylotów. Kontakt telefoniczny do informacji turystycznej „Info Kraków”: +48 12 285 53 41, czynne: 09:00-19:00.

  • Gdzie jest punkt informacji turystycznej?

    Punkt informacji turystycznej znajduje się w terminalu pasażerskim na poziomie 0, w części ogólnodostępnej nieopodal hali przylotów. Kontakt do informacji turystycznej: +48 (12) 285 5341, czynne: 9:00-19:00.

  • Czy na lotnisku honorowana jest Karta Dużej Rodziny?

    Tak, obejmuje ona zniżkami następujące usługi: 10% rabatu na usługi gastronomiczne w punktach: Eat& Fly, Jet Bistro, Suitcase Bar, Coffe Minute, Galicya, Boccone Trattoria, Awiteks Fly oraz miejsca parkingowe na parkingach P1, P2, P3. Uwaga: Rabaty udzielane na Kartę Dużej Rodziny nie sumują się z pozostałymi promocjami, 100% rabatu na wejście na taras widokowy, 100% rabatu na wycieczki po lotnisku (dotyczy wycieczek organizowanych dla całej rodziny).  

Nie możesz znaleźć
odpowiedzi
na swoje pytania?

Skontaktuj się z nami