Znajdź odpowiedzi
na swoje pytania
  • Czy jest dostępne Wi-Fi dla pasażerów?

    Tak, Kraków Airport udostępnia bezpłatne Wi-Fi dla pasażerów. Nazwa sieci to KRK Free Wi-Fi.

  • Czy jest kantor całodobowy?

    Tak, więcej informacji na temat kantoru całodobowego można znaleźć tutaj.

  • Czy jest salon VIP i Business Lounge na lotnisku?

    Tak, Terminal VIP mieści się w zachodniej części terminalu pasażerskiego, a business lounge w hali odlotów na I piętrze.

  • Czy na lotnisku jest poczta?

    Tak, więcej informacji o poczcie na terenie Kraków Airport tutaj.

  • Czy na lotnisku jest taras widokowy?

    Tak, taras widokowy zlokalizowany jest na drugim piętrze i jest czynny przez cała dobę. Korzystanie z tarasu jest bezpłatne.

  • Czy na lotnisku są kontakty do ładowania baterii w urządzeniach elektronicznych?

    Tak, kontakty znajdują się zarówno w halach odlotów (przy ławkach) oraz w części ogólnodostępnej, w specjalnie przygotowanych stanowiskach z krzesełkami.

  • Czy na terenie lotniska jest bank?

    Tak, bank Pekao SA znajduje się w terminalu pasażerskim (strefa check-in). Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-16:30.

  • Czy na terenie lotniska lub w pobliżu jest hotel?

    Tak, na terenie lotniska znajduje się hotel Hilton Garden Inn****, który sąsiaduje z terminalem pasażerskim. Z hotelem można się skontaktować pod nr tel. +48 12 340 00 00 przez całą dobę. Inne, najbliższe hotele znajdują się w odległości ok. 4 km od Kraków Airport.

  • Czy na lotnisku honorowana jest Karta Dużej Rodziny?

    Tak, obejmuje ona zniżkami następujące usługi: 10% rabatu na usługi gastronomiczne w punktach: Eat& Fly, Jet Bistro, Suitcase Bar, Coffe Minute, Galicya, Boccone Trattoria, Awiteks Fly oraz miejsca parkingowe na parkingach P1, P2, P3. Uwaga: Rabaty udzielane na Kartę Dużej Rodziny nie sumują się z pozostałymi promocjami, 100% rabatu na wejście na taras widokowy, 100% rabatu na wycieczki po lotnisku (dotyczy wycieczek organizowanych dla całej rodziny).  

  • Nie mogę uruchomić samochodu. Czy uzyskam jakąś pomoc?

    Tak, usługa Car Help Patrol obejmuje darmowe i dostępne na miejscu drobne naprawy pojazdów, m.in. uzupełnienie powietrza w oponach czy uruchomienie pojazdu z rozładowanym akumulatorem. Pomoc można uzyskać kontaktując się z numerem 12 639 34 56 (Biuro Obsługi Parkingu). Usługa dostępna jest dla pasażerów, którzy pozostawiają swoje samochody przy Kraków Airport.

  • Gdzie znajdują się stanowiska biur podróży?

    Zwykle przedstawiciele biur podróży pojawiają się na lotnisku na dwie godziny przed wylotem i można ich spotkać albo przy stanowiskach check-in albo przy punkcie informacji lotniskowej albo przy ladzie charterowej na antresoli, nieopodal apteki Św. Barbary na pierwszym piętrze.

  • Mam wylot wcześnie rano, a chciałbym zrobić zakupy w sklepie wolnocłowym. O której się on otwiera?

    Sklepy w strefie wolnocłowej czynne są w godzinach operowania samolotów.

  • Czy na lotnisku dostępna jest drukarka?

    Przy punkcie informacji w hali odlotów znajduje się samoobsługowa drukarka firmy Zeccer. Drukowanie możliwe jest po uprzednim wysłaniu załącznika (rekomendowany format to PDF) na adres krk.airport.dep@express.zeccer.pl oraz opłaceniu zlecenia (blik, karta, payU).

  • Czy mogę skorzystać z telefonu na lotnisku?

    Aparaty telefoniczne zlokalizowane są zarówno w części ogólnodostępnej lotniska jak i po przejściu kontroli bezpieczeństwa , a połączenia z nich realizowane są na numery krajowe stacjonarne i komórkowe. Z telefonów można skorzystać bezpłatnie.

  • Czy na lotnisku znajduje się paczkomat?

    Na lotnisku nie ma paczkomatu, natomiast funkcjonuje poczta. Poczta jest otwarta od poniedziałku do czwartku w godzinach 9-15 oraz w piątek 14-20. Najbliższy paczkomat znajduje się przy stacji paliw Orlen (około 5-10 minut pieszo od terminala).

  • Czy na lotnisku dostępny jest prysznic?

    Kabina prysznicowa znajduje się w pokoju matki z dzieckiem po przejściu kontroli bezpieczeństwa niedaleko gate nr 1.

  • Czy na lotnisku dostępne są pitniki?

    Tak, ale tylko w strefie zastrzeżonej. Jeden pitnik znajduje się tuż za punktem kontroli bezpieczeństwa, drugi przy toaletach vis-a-vis gate 14, a także w strefie Non Schengen obok automatów vendingowych w gate 17-18.

  • Czy na lotnisku znajduje się apteka?

    Tak, w strefie ogólnodostępnej na pierwszym piętrze.

  • Czy na lotnisku są dostępne skrytki bagażowe?

    Skrytki bagażowe dostępne są końcu parkingu terenowego P2. Koszt przechowywania w zależności od wielkości skrytki wynosi: L - 42 cm x 33 cm x 58 cm – 24 PLN/doba XL - 57 cm x 48 cm x 78 cm – 36 PLN/doba XXL - 88cm x 48 cm x 78 cm – 48 PLN/doba Urządzenie wyposażone jest w terminal, który akceptuje płatność kartą mastercard, visa, google pay, apple pay lub telefonem. Minimalny czas przechowywania wynosi 24h.

Nie możesz znaleźć
odpowiedzi
na swoje pytania?

Skontaktuj się z nami